Subject: Vaidlustuskomisjoni otsuse nr 165-25/290452 edastamine
From: Merle Tühis - RIT <[email-masked]>
To: "Marion Peever - RIT" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 15:30:54 +0300

Hei, regad ise?

Merle Tühis
konsultant
Riigi IT Keskus
+372 5836 2147

From: Fredy Bogomolov - RIT <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 7, 2025 3:30 PM
To: Merle Tühis - RIT <[email-masked]>
Subject: Ed: Vaidlustuskomisjoni otsuse nr 165-25/290452 edastamine

Palun registreerida deltas.

Fredy Bogomolov
jurist
Riigi IT Keskus
+372 5330 3728

  _____

Saatja: Mari-Ann Sinimaa - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 7. august 2025 15:14
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Fredy Bogomolov - RIT
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; hanked - RIT
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kare
Reinson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Vaidlustuskomisjoni otsuse nr 165-25/290452 edastamine

Tere!

Edastame Teile vaidlustuskomisjoni 07.08.2025 otsuse riigihankes nr
290452.

Palume kinnitada otsuse kättesaamist e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

	Mari-Ann Sinimaa
Peaspetsialist | Riigihangete vaidlustuskomisjon
6113713|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tartu mnt 85, 10115 Tallinn |  <https://www.fin.ee> www.fin.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.